Direktlänk till inlägg 16 juli 2023

Inkompetenta Postnord

Av Leaf - 16 juli 2023 14:37

Sagan om mitt paket fortsätter. Vad ser jag idag? Att den är markerad som "skickad tillbaka". Paket retuneras. Men detta betyder ju att paketet låg i boxen hela tiden men eftersom någon i min stad inte kan sitt jobb så markera den mitt paket som försenad 20 minuter. PÅ EN JOBB DAG. 


Hade jag inte jobbat, hade jag ju kunnat hämta den direkt. Men eftersom jag jobbade så hade jag ju ingen chans. :) #LoveLife 


Så nu har ju den snälla mannen på postnord FÖRHOPPNINGSVIS markerat mitt paket som han sa. Att när dem hittar den så ska dem ringa mig så vi kan ordna någonting <3 Och då hoppas jag att dem gör det <3 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leaf - 13 juli 2023 20:53

Jag har uppdatering på mina paket! Det paketet som jag beställde senast, alltså det som var fast i min stad. Det paketet kom till postboxen. Jag gick dit sekunden jag fick notisen (var lägligt nog bara några meter därifrån för var ute på promenad) oc...

Av Leaf - 13 juli 2023 09:20


Första och sista gången jag använder mig av Postnords postbox!       Jag ska få en guld hamster i början av Augusti och tog mig frihet att beställa från Zoo.se (då dem hade en sommarrea), med alla tillbehör som jag skulle tänkas behöva till hon...

Presentation


Låt oss se om vi kan få något gjort.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards